FC Kemi ei pystynyt suistamaan jyväskyläläistä Kampuksen Dynamoa valtaistuimeltaan miesten futsal-liigassa.
Finaalisarjan ratkaisuottelussa sunnuntaina FC Kemi sortui avauspuoliajalla virheisiin, joista KaDy rokotti armottomasti.
Kotijoukkue joutui näin katsomaan 2-4 (1-4) tappion myötä Tervahallissa sivusta KaDy:n kolmansia perättäisiä mestaruusjuhlia.
– Me emme tänään valitettavasti ansainneet voittoa, se on fakta, myönsi FC Kemin päävalmentaja Markku Kalermo reilusti vastustajan paremmuuden.