FC Kemi ei on­nis­tu­nut suis­ta­maan Kam­puk­sen Dynamoa val­ta­is­tui­mel­taan

FC Kemi ei pystynyt suistamaan jyväskyläläistä Kampuksen Dynamoa valtaistuimeltaan miesten futsal-liigassa.

Finaalisarjan ratkaisuottelussa sunnuntaina FC Kemi sortui avauspuoliajalla virheisiin, joista KaDy rokotti armottomasti.

Kotijoukkue joutui näin katsomaan 2-4 (1-4) tappion myötä Tervahallissa sivusta KaDy:n kolmansia perättäisiä mestaruusjuhlia.

– Me emme tänään valitettavasti ansainneet voittoa, se on fakta, myönsi FC Kemin päävalmentaja Markku Kalermo reilusti vastustajan paremmuuden.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä