Isä Jukka Vanhapiha katsoo, kun tyttäret Saimi ja Seela ilmoittautuvat ensimmäistä kertaa Ounasrasteille. Avauskisa juostiin Ounasvaaran maastossa, ja keskuspaikkana oli OH:n Punainen tupa.
Kuva: Jussi Leinonen
Rovaniemeläiset sisarukset Saimi ja Seela Vanhapiha osallistuivat ensimmäistä kertaa viime viikolla käynnistyneille Ounasrasteille. Avauskilpailu suunnistettiin Ounasvaaran maastossa.
– Ensimmäistä kertaa ollaan mukana koko porukalla, Ounasrasteja aiempina vuosina kolunnut isä Jukka Vanhapiha kertoo.