Keva ilmoitti eläkkeeni nousevan tammikuussa 5,67 prosentilla. Siitä tiedotettiin laajasti ja takuulla eläkeläiset olivat hyvillään käytettävissä olevien eläketulojen kasvusta.
Ollaan edelleen iloisia ainakin lumisesta talvesta. Verottaja kahmaisee eläketulostani 28,5 prosenttia eli noussut eläke tuottaa valtiolle yhä enemmän verotuloja.
Eläkkeen verotus on kaksinkertainen verotus. Tuota ei varmaan monikaan tule ajatelleeksi. Mielestäni olisi rehellisempää olla verottamatta työeläkeindeksin mukaista eläkkeen lisää. Nyt eläkeläinen rahoittaa eläkkeellään edelleen valtion rahakirstua.
Eelis Pulkkinen