Kemissä kaavoitetaan parhaillaan Mansikkanokan puistoon autojen läpiajotie ja asuntokortteleita. Takavuosien Sarius-kaava sai kovaa kritiikkiä. Vaikka kaavaan tehtiin huomautuksia ja muistutuksia, eivät ne silloin johtaneet mihinkään.
Kauhukseni huomasin, että nyt on autoille suunniteltu puiston läpi autotie. Pitääkö tosiaankin merenrantapuiston läpi päästä autolla ajamaan?
Kemi on halunnut profiloitua luontoystävälliseksi vihreäksi kaupungiksi.