Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Avus­tuk­sia ha­ke­mas­sa

Suomalais-ruotsalainen rajajokikomissio myöntää kerran vuodessa hakemuksesta avustuksia Tornionjokilaakson hankkeille, yhteissummaltaan 12 000 euroa. Tänä vuonna kuusi avustushakemusta läpäisi kriteerit ja kahdeksan hakemusta jäi ilman.

Kaikki avustuksen saaneet hankkeet ovat perustellusti ansioituneita ja rahat menevät hyvään tarkoitukseen, vaikka yhdessä tapauksessa hakevaa yhteisöä ei vielä oltu perustettu.

En tunne rahoitustaustaa, enkä avustusten toteutumisen seurantaa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut