Arslan Khataev iski jatkoon Bel­gra­din MM-ke­häs­sä

Arslan Khataev selviytyi ainoana suomalaisena toisella kierrokselle nyrkkeilyn miesten MM-turnauksessa Belgradissa, Serbiassa. Khataev voitti keskiviikkoillan 60-kiloisten ottelussa Israelin Bishara Sabbarin 4–1.

Khataev ilmoitti syyskuussa Rovaniemen Ruskaturnauksessa, että hän tavoittelee MM-mitalia.

Muut suomalaiset Anton Embulaev ja Nikita Nystedt hävisivät avausottelunsa tiistaina.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä