Arslan Khataev selviytyi ainoana suomalaisena toisella kierrokselle nyrkkeilyn miesten MM-turnauksessa Belgradissa, Serbiassa. Khataev voitti keskiviikkoillan 60-kiloisten ottelussa Israelin Bishara Sabbarin 4–1.
Khataev ilmoitti syyskuussa Rovaniemen Ruskaturnauksessa, että hän tavoittelee MM-mitalia.
Muut suomalaiset Anton Embulaev ja Nikita Nystedt hävisivät avausottelunsa tiistaina.