Nostalgia on vallannut minut. Keski-ikäiselle se on normaalia, sillä elämänkokemusta ja -näkemystä on ehtinyt kertyä sen verran, että osaa hahmottaa isompaa kuvaa ja vertailla aikakausia keskenään. Silti sitä pidetään nolona. Lasteni sanoin: Ihan sama! Minähän muistelen vanhoja, jos siltä tuntuu.
1990-luku oli paljon muuta kuin vaurautta ja turvaa. Maailmanjärjestys rytisi silloinkin Neuvostoliiton romahtaessa, minkä seurauksena Yhdysvallat pääsi pukeutumaan maailmanpoliisin univormuun.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut