Amanda Kotaja ei kil­pai­le EM-ki­sois­sa – Sap­pi­rak­ko­leik­kauk­ses­ta kun­tou­tu­mi­nen kesken

Ratakelaaja Amanda Kotaja jättää parayleisurheilun EM-kilpailut väliin. Kotaja kävi kuusi viikkoa sitten sappirakkoleikauksessa, eikä ole vielä valmis kilpailemaan. EM-kilpailut ovat Puolan Bydgoszczissa 1.-5. kesäkuuta.

– Olen vasta päässyt aloittamaan treenit enkä pysty kelaamaan harjoituksissa vielä täysillä, joten olisi turhan iso riski lähteä kilpailuun kelaamaan täydellä teholla, Kotaja sanoo Suomen Urheiluliiton tiedotteessa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä