Poliisipula
"Pieniäkään poliisiasemia ei ole suljettu" – poliisipäällikkö Esa Heikkinen on tyytyväinen poliisin tilanteeseen Lapissa, mutta toivoo poliisikouluun enemmän pohjoisen ihmisiä

"Pie­niä­kään po­lii­si­ase­mia ei ole sul­jet­tu" – po­lii­si­pääl­lik­kö Esa Heik­ki­nen on tyy­ty­väi­nen po­lii­sin ti­lan­tee­seen La­pis­sa, mutta toivoo po­lii­si­kou­luun enemmän poh­joi­sen ihmisiä

4