metsänhakkuu
Ei avohakkuu ole aina pahis
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Ei avo­hak­kuu ole aina pahis

5
Lukijalta: Metsiä ei ole pakko avohakata
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Lu­ki­jal­ta: Metsiä ei ole pakko avo­ha­ka­ta

1