Automarketit
"Tuntui käsittämättömältä, miten suuri se voi olla" – 30 vuotta sitten avautuneet Prisma ja Citymarket olivat lappilaisille tuulahdus isosta maailmasta

"Tuntui kä­sit­tä­mät­tö­mäl­tä, miten suuri se voi olla" – 30 vuotta sitten avau­tu­neet Prisma ja Ci­ty­mar­ket olivat lap­pi­lai­sil­le tuu­lah­dus isosta maail­mas­ta

8
Kolumni: Tanskassa pohdittua – onko lappilainen ituhippeilyni velkaa automarketeille?
Kolumni

Ko­lum­ni: Tans­kas­sa poh­dit­tua – onko lap­pi­lai­nen itu­hip­pei­ly­ni velkaa au­to­mar­ke­teil­le?