Asunnottomien yö
Kommentti: Jo kuukausi kadulla on pitkä aika
Kolumni

Kom­ment­ti: Jo kuu­kau­si kadulla on pitkä aika

1
Mieluummin yömajassa kuin roskiksessa – asunnottomuuden kokeneiden mielestä Rovaniemelle tarvitaan yömaja, jossa saa nukkua turvassa

Mie­luum­min yö­ma­jas­sa kuin ros­kik­ses­sa – asun­not­to­muu­den ko­ke­nei­den mie­les­tä Ro­va­nie­mel­le tar­vi­taan yömaja, jossa saa nukkua tur­vas­sa

2
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Koti ja hyvä arki kuu­lu­vat kai­kil­le

Vaikeassa asemassa olevia ihmisiä halutaan auttaa, mutta heidät halutaan pitää pois näköpiiristä – stigman purku vaatii hyväosaiselta asennemuutosta
Kolumni

Vai­keas­sa ase­mas­sa olevia ihmisiä ha­lu­taan auttaa, mutta heidät ha­lu­taan pitää pois nä­kö­pii­ris­tä – stigman purku vaatii hy­vä­osai­sel­ta asen­ne­muu­tos­ta

1
Asunnottomien yössä talvitakkeja ja tulishow – teematapahtuma kutsuu perjantaina Rovaniemen Kauppatorille

Asun­not­to­mien yössä tal­vi­tak­ke­ja ja tu­li­show – tee­ma­ta­pah­tu­ma kutsuu per­jan­tai­na Ro­va­nie­men Kaup­pa­to­ril­le

1
Asunnoton Mauno Hahto viettää päivät kaduilla ja nukkuu yönsä väliaikaismajoituksessa – "En tiedä, onko tämä niin hyvää elämää, mutta siinähän se menee"

Asun­no­ton Mauno Hahto viettää päivät ka­duil­la ja nukkuu yönsä vä­li­ai­kais­ma­joi­tuk­ses­sa – "En tiedä, onko tämä niin hyvää elämää, mutta sii­nä­hän se menee"

Koronaepidemia pahensi asunnottomien tilannetta – "Meille kaikille on annettu ohjeeksi pysyä kotona. Mitä jos kotia ei ole?"

Ko­ro­na­epi­de­mia pahensi asun­not­to­mien ti­lan­net­ta – "Meille kai­kil­le on annettu oh­jeek­si pysyä kotona. Mitä jos kotia ei ole?"