Xafir voi­mis­te­lee Kemin Innon helmenä - jouk­kue­voi­mis­te­lun Kemi Cupiin osal­lis­tui 51 jouk­kuet­ta

Kemin Into järjesti kahden vuoden tauon jälkeen suuret joukkuevoimistelukisat Kemin loppuunmyydyllä Tervahallilla. Tällä kertaa kyseessä oli Suomen Voimisteluliiton uusi kilpailumuoto kaupunkicup. Kemi Cupiin osallistui 51 joukkuetta yhdeksästä eri seurasta.

Järjestäjäseura Into osallistui kisoihin kaikilla kuudella kilpajoukkueellaan. Seuran helmi on Essi Tuovilan valmentama Xafir, joka on aloittanut kilpailemisen vuonna 2013.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä