Wilma Murto hä­tyyt­te­li jälleen olym­pia­ra­jaa – Kemp­pi­nen ja Pur­siai­nen huip­pu­vauh­dis­sa – Sa­muels­so­nil­le yl­lä­tys­mes­ta­ruus

Salon Vilppaan Wilma Murto päätti talven kilpailukautensa Tampereella Suomen hallimestaruuskilpailuissa naisten seiväshypyn mestarina sivuttuaan kauden parasta tulostaan 460, eikä Tokion olympiakisojen tulosraja 470 ollut kaukana.

– Sitä voi olla tyytyväinen ja harmissaan samaan aikaan. Olen tosi tyytyväinen, että pystyn tuollaisia hyppyjä tekemään, mutta toinen 470:n hyppy oli lähellä onnistua.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä