Wa­terc­ros­sin mes­ta­ruus Jani Tryy­kil­le vasta kol­man­nel­la yrit­tä­mäl­lä Kitisen lois­keis­sa

Antti Holmbergin synttärilahjaan tuli pronssinen väri, saman tallin Olli Magga otti hopeaa.

Yleisö sai nannaa koko rahan edestä Kitisen rannalla Sodankylässä, kun watercrossin suomenmestaruutta 2022 ratkottiin. Mestariksi leivottiin torniolainen Jani Tryyki, tosin vasta kolmannella koetuksella.

Ensimmäinen avoimen luokan A-finaali oli niin hurja, että ruutulippu heilahti yhtä kierrosta ennen aikojaan.  Toisella yrittämällä viime kauden mestari Antti Holmberg otti reilun aavistuslähdön ja erä liputettiin punaisella poikki.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä