Tornion Pallo -47 teki lauantaina onnistuneen reissun Närpiöön jalkapallon miesten Kakkosen otteluun. Lopputuloksella 2–1 TP-47 kartutti pistepottiaan kolmella pisteellä ja nousi C-lohkossa kolmanneksi.
TP-47 sai pestä Närpiössä kasvojaan, ja pestävää olikin. TP-47:lla oli alla kaksi tappio-ottelua, joista viimeviikkoinen nöyryytys Vaasassa (tappio VPS Akatemialle 0–8) oli erityishuomiossa, kun TP-47 päättyneellä viikolla harjoitteli.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut