Päävalmentaja Teemu Vilmi piti hyvänä, että kausi lähti jo käyntiin.
Kuva: Pekka Aho
Kun tammikuu vetelee viimeisiään ja talvilajien kaudet ovat vielä hyvässä tohinassa, palattiin Rovaniemen Ounashallissa myös jo jalkapallon pariin. Kauden käynnisti Rovaniemen Palloseuran P17-ikäluokan joukkue, joka aloitti karsintalohkon kohti SM-sarjaa.
Vuosina 2008 ja 2009 syntyneiden poikien joukkue on virallisissa tilastoissa RoPS YJ eli yhdistelmäjoukkue.