Vilma Nissinen on matkustanut kotiin Sveitsistä korona-altistuksen vuoksi eikä starttaa ylihuomenna alkavalle hiihdon Tour de Skille. Nissinen altistui Eveliina Piipon sairastumisen seurauksena, kerrotaan Hiihtoliiton tiedotteessa.
Nissisen koronatestit ovat olleet altistumisen jälkeen negatiivisia, eikä hänellä ole sairastumiseen viittaavia oireita.
Viranomaiset eivät ole asettaneet Nissistä koronakaranteeniin, mutta joukkueen sisäisen riskiarvion perusteella maajoukkueen lääkärit ja urheilija yhdessä päätyivät edellä kuvattuun ratkaisuun tavoitteena minimoida riski jatkotartunnoille joukkueessa.
Vilma Nissinen tai muut urheilijat eivät kommentoi korona-asioita.