Vilma Koi­vis­to ke­hit­tyi pe­laa­mal­la vuo­si­kau­sia poikien ot­te­luis­sa – Sen an­sios­ta ro­va­nie­me­läi­ses­tä tuli ar­vo­ki­sa­pe­laa­ja

Geneve
Rovaniemeläinen Vilma Koivisto pelasi ensimmäisen A-maaottelunsa neljä vuotta sitten.
Rovaniemeläinen Vilma Koivisto pelasi ensimmäisen A-maaottelunsa neljä vuotta sitten.
Kuva: Jyri Sulander / SPL

Puhutaanpa pojista, sillä ilman heitä Vilma Koivisto ei välttämättä olisi tässä hetkessä ja paikassa.

22-vuotias rovaniemeläinen on geneveläisen viiden tähden huippuhotellin alakerrassa. Käynnissä on Helmarien mediatilaisuus, ja Koivisto istuu hyväntuulisena konferenssihuoneen tuolilla ikkunan lähellä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä