22 asteen lämpötila nousi kotipesässä entisestään, kun paikalliskilpailijat ottivat yhteen. Kirin pelinjohtaja Petteri Timonen ja Juuso Nousiainen purnasivat, Lippo tuuletteli päälle.
Kuva: Anssi Jokiranta
Kauden ensimmäinen kotipeli jätti Simon Kirille jossiteltavaa. Miesten Ykköspesiksen paikallisottelu Oulun Lippoa vastaan sujui turhan mollissa ja tuotti vain yhden pisteen. Lippo vei ottelun 1–2 kotiutuslyönneillä (3–6, 2–1, 2–3).