Viime viikonloppuna hienosti MM-hopeaa saavuttanut alle 20-vuotiaiden jääkiekkomaajoukkue aloittaa jo heti tällä viikolla Rovaniemellä uuden taipaleen kohti seuraavia MM-kisoja. Suomi pelaa Lappi Areenalla torstaina alkavassa neljän maan turnauksessa ensimmäistä kertaa uuden päävalmentajansa 42-vuotiaan Tomi Lämsän komennossa.
Turnauksessa ovat mukana Suomen lisäksi Tshekki, Ruotsi ja Slovakia, jonka Suomi kohtaa ensimmäisessä pelissä torstaina.