Tutut lap­pi­lai­set Kuikka ja Koi­vis­to met­säs­tä­vät Hel­ma­rei­den kanssa EM-ki­sa­paik­kaa

Suomen naisten jalkapallomaajoukkue pelaa kaksiosaisen jatkokarsinnan siitä, pääseekö joukkue mukaan Euroopan mestaruuskisoihin ensi kesänä. Suomi kohtaa jatkokarsinnassa Montenegron ensin perjantaina 25. lokakuuta Podgoricassa ja ratkaisevassa pelissä Tampereella 29. lokakuuta.

Päävalmentaja Marko Salorannan otteluihin nimeämä Helmarit-joukkue on täynnä tuttuja nimiä jo lohkopeleistä. Mukana ovat myös kemiläislähtöinen Natalia Kuikka sekä rovaniemeläinen Vilma Koivisto.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä