Rovaniemen Kiekko liihottaa edelleen hyvässä tuloskunnossa jääkiekon Mestiksessä. Perjantai-iltana sen sai kokea Kiekko-Vantaa, joka selätettiin värikkään päätöserän päätteeksi 3-2 (1-0, 0-0, 2-2).
Ottelu huipentui 3. erän viimeiselle kympille, jolloin RoKi näkyi niin hyvässä kuin pahassa. Hyvää olivat latvialaispakki Miks Tumanovskin kaksi maalia, jotka sinetöivät pistepotin Rovaniemelle. Ensin puhui ranneveto siniviivalta, joka päätyi komeasti ylänurkkaan.