Aleksi Gullsten teki TP-47:n molemmat maalit.
Kuva: Anssi Jokiranta/arkisto
Tornion Pallo-47:n ohut oljenkorsi mahdollisuudesta päästä jalkapallon Ykkösen nousukarsintapeleihin katkesi, kun se pelasi 2-2 (1-0) kotitasapelin Kakkosen ylemmän loppusarjan ottelussa kokkolalaista GBK:ta vastaan.
Mahdollisuuden säilyttämiseksi kotijoukkueelta olisi vaadittu ottelusta voittoa. Vieraat nousivat kuitenkin vajaat kymmenen minuuttia ennen loppua tasoihin kulmapotkun jälkitilanteesta tulleella maalilla.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut