Tornion Pallo -47 kärsi rökäletappion jalkapallon miesten Kakkosessa lauantaina Vaasassa. VPS Akatemia iski tulostaululle karmaisevat lukemat 8–0 (4–0).
– Eipä tästä jäänyt jälkipolville kerrottavaa, TP-47:n päävalmentaja Keijo Huusko totesi.
– Meillä oli hankala alku, ja VPS oli tänään hyvä. Tuossa on lopputulos. Jos tästä jotain hyvää kaivaa, niin nuoret saivat peliaikaa, Huusko jatkoi.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut