Jalkapallo
Tornion Pallo-47:n kausi jalkapallon miesten Kakkosessa on sujunut voitokkaasti. Joukkue on mukana oman sarjalohkonsa kärkikahinoissa, ja tahtoa sarjanousuun riittää.
– Voitot nostattavat aina joukkuehenkeä, kertoo päävalmentaja Keijo Huusko.
Menestyksekkään kauden taustalla on yhtenäinen tekeminen. Monet runkomiehistöstä ovat pelanneet pitkään yhdessä, ja joukkueeseen nostettu nuorempi kaarti toimii hyvänä kirittäjänä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut