Lauri Koivumies viimeisteli ottelun avausmaalin Kokkolassa.
Kuva: Anssi Jokiranta/arkisto
Tornion Pallo -47 pelasi kauden ensimmäisen voittonsa jalkapallon miesten Kakkosessa, kun se kepitti Gamlakarleby Bollklubbin lauantaina Kokkolan keskuskentällä. Vieraat lähtivät kotimatkalle pistepotti mukanaan ottelun päättyessä 0–2 (0–1).
TP-47 otti pelin haltuun heti sen jälkeen, kun Lauri Koivumies päätti Elias Lanton syötöstä oikeasta laidasta rakennetun hyökkäyksen rauhallisen varmasti GBK:n Sergey Lazarevin vartioimaan maaliin.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut