Tor­nio­lai­nen Ari-Pek­ka Koi­vis­to voitti ju­nio­ri­luo­kan SM-kul­taa ral­lisp­rin­tis­sä

Torniolainen Ari-Pekka Koivisto teki sen, mitä piti, kun rallisprintissä ajettiin lauantaina SM-sarjan viimeinen osakilpailu. Koivisto voitti junioreiden SM-sarjan toista vuotta peräkkäin, kun hän juhli Laitilassa kauden viimeisen lähdön ykkösenä.

Ylitornion Urheiluautoilijoiden edustaja Koivisto, 44, ajoi junioriluokassa, joka ei perustu ikään vaan karttuneeseen ajokokemukseen rallisprintissä.

Koivisto voitti kaikki SM-sarjan viisi viimeistä kilpailua eikä päästänyt haastajia ohitseen.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä