Tero Lokka otti tiukan kiin­ni­tyk­sen kelk­ka­en­du­ron SM-kul­taan

Lapin Moottorikelkkailijoiden Tero Lokka vei voiton myös moottorikelkkailuenduron kauden toisesta osakilpailusta. Kuusamossa saatiin nauttia satakilometrisestä kisasta aurinkoisissa tunnelmissa.

SM Pro -sarjan osakilpailuvoittoon ajanut rovaniemeläinen Lokka ei aio tällä kaudella tyytyä vähempään kuin mestaruuteen.

– Taisin olla tänään jopa ylivoimainen. Toisaalta minulla oli hyvä lähtöpaikka ja keli ja hyvät reitit sekä varma oma suoritus, Lokka analysoi kilpailun jälkeen.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä