Lapin Moottorikelkkailijoiden Tero Lokka vei voiton myös moottorikelkkailuenduron kauden toisesta osakilpailusta. Kuusamossa saatiin nauttia satakilometrisestä kisasta aurinkoisissa tunnelmissa.
SM Pro -sarjan osakilpailuvoittoon ajanut rovaniemeläinen Lokka ei aio tällä kaudella tyytyä vähempään kuin mestaruuteen.
– Taisin olla tänään jopa ylivoimainen. Toisaalta minulla oli hyvä lähtöpaikka ja keli ja hyvät reitit sekä varma oma suoritus, Lokka analysoi kilpailun jälkeen.