Ten­nik­sen Ranskan avoimet saa­te­taan pelata ilman yleisöä

Pariisi

Tenniksen Ranskan avointa mestaruusturnausta on koronapandemian takia lykätty neljä kuukautta alkuperäisestä aikataulusta, ja lisäksi turnaus saatetaan pelata ilman yleisöä, Ranskan tennisliiton puheenjohtaja Bernard Giudicelli ennakoi.

Tenniskauden ainoa massakentillä pelattava grand slam -turnaus oli alun perin tarkoitus pelata touko-kesäkuun vaihteessa, mutta se on siirretty syys-lokakuun vaihteeseen.

– Emme ole sulkeneet mitään vaihtoehtoa pois.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä