Anass Nasser onnistui maalinteossa sunnuntaina. Arkistokuva.
Kuva: Anssi Jokiranta
FC Kemi täydensi sunnuntaina onnistuneen viikonloppureissunsa Pirkanmaalle kaatamalla sarjajumbo Pirkkalan Jalkapalloklubin 1–3 (0–1) futsal-liigan runkosarjan kamppailussa.
Kolmesta pisteestä huolimatta päävalmentaja Matti Bergin äänessä ei kuulunut tyytyväisyyttä ottelun jälkeen.
– Normaalilla pelillä olisimme selvinneet helpommalla, mutta teimme tästä itse vaikean ottelun, Berg totesi ja antoi sapiskaa myös itselleen:
– Tein ottelusta itsekin vaikean.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut