Napapiirin Pallokettujen lentopallon 1-sarjajoukkueessa viime kaudella pelannut Teemu Lahti edustaa ensi kaudella miesten lentopallomestari Kokkolan Tiikereitä. Hakkurin ja yleispelaajan tontilla viihtynyt 20-vuotias Lahti oli yksi kuudesta pelaajasta, jonka sopimukset Tiikerit tiistaina julkisti.
Viime vuoden joukkueesta jatkosopimuksen Tiikereiden kanssa ovat tehneet Antti Leppälä, Antti Ropponen ja Robert Seppänen .