Kapteeni Joonatan Alamäki teki TP-47:n kauden ensimmäisen maalin.
Kuva: Jussi Leinonen
Tornion Pallo -47 aloitti kauden tasapelillä jalkapallon miesten Kakkosessa. Sunnuntaina Vaasassa pelattu kampailu VPS Akatemiaa vastaan päättyi lukemin 1–1 (1–1).
– Tämä oli pitkän matkan jälkeen taistelupiste, TP-47:n päävalmentaja Keijo Huusko makusteli.
Torniolaiset olivat reissussa kapealla pelaajamateriaalilla, ja kaikki vaihtopelaajatkin kakkosmaalivahti Juho Rapoa lukuun ottamatta pääsivät kentälle.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut