Rovaniemeläinen ex-alppihiihtäjä Tanja Poutiainen-Rinne palkittiin Urheilugaalassa valinnalla Suomen Urheilun Hall of fameen.
Mitkä asiat nousseet hienoimmiksi urasi aikana nyt kun urheilu-ura on päättynyt?
– Tietysti ne yksittäiset suoritukset kun tulee maaliin ja tietää voittaneensa. Minulla on olympiahopeaa ja maailmancupin kristallipalloa ja Levin ensimmäisen maailmancupin kisan voitto oli hieno.