"Tais­te­lu­hen­keä oli, mutta se ei riit­tä­nyt" – FTK-Tor­nio avasi lii­ga­kar­sin­nat tap­piol­la, ja syy siihen on pää­val­men­ta­jan mukaan sel­vil­lä

Tiia Juntikka vastasi torniolaisten molemmista maaleista lauantaisessa liigakarsinnan avauksessa. Arkistokuva.
Tiia Juntikka vastasi torniolaisten molemmista maaleista lauantaisessa liigakarsinnan avauksessa. Arkistokuva.
Kuva: Jussi Leinonen

Liigakarsinnat eivät alkaneet Futsal Team Kemi-Torniolle suotuisasti. Joukkue hävisi lauantaina vieraissa Espoon EBK:lle maalein 4–2 (2–1).

Heti ensiminuuteista lähtien aloittava puoliaika oli espoolaisten heiniä. FTK-Tornion päävalmentajan Maria Lehdon mukaan EBK rokotti jokaisesta tilanteesta, jonka se sai vierailtaan.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä