Suuret seurat eivät ymmärrä pe­rus­asioi­ta ur­hei­lun ve­to­voi­mas­ta, ja viisi muuta aja­tus­ta jää­kie­kon sar­ja­uu­dis­tuk­ses­ta

Missä sarjassa RoKi pelaa tulevaisuudessa? Marraskuun lopussa saatamme olla viisaampia.
Missä sarjassa RoKi pelaa tulevaisuudessa? Marraskuun lopussa saatamme olla viisaampia.
Kuva: Iiro Kerkelä

Marraskuun 27. päivä Liigan puheenjohtaja Jyrki Seppä vie yhtiökokoukseen kaksi esitystä tulevasta sarjamallista. Molemmissa on yhteistä, että Liiga ottaisi myös jääkiekon toiseksi korkeimman sarjatason hallittavakseen. Ylimmän sarjatason joukkuemäärää pudotettaisiin kahdella tai neljällä.

Perjantaina Mestis-seurat julkaisivat kannattavansa 12+10 joukkueen mallia.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä