Missä sarjassa RoKi pelaa tulevaisuudessa? Marraskuun lopussa saatamme olla viisaampia.
Kuva: Iiro Kerkelä
Marraskuun 27. päivä Liigan puheenjohtaja Jyrki Seppä vie yhtiökokoukseen kaksi esitystä tulevasta sarjamallista. Molemmissa on yhteistä, että Liiga ottaisi myös jääkiekon toiseksi korkeimman sarjatason hallittavakseen. Ylimmän sarjatason joukkuemäärää pudotettaisiin kahdella tai neljällä.
Perjantaina Mestis-seurat julkaisivat kannattavansa 12+10 joukkueen mallia.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut