Su­per­pe­sis­kau­den alku siirtyy – En­sim­mäi­set ottelut pe­la­taan 28. tou­ko­kuu­ta

Suomen Pesäpalloliitto siirtää superpesiskauden alkua kolmella viikolla. Miesten ja naisten Superpesiksen avausottelut pelataan toukokuun viimeisenä viikonloppuna. Suunnitellut runkosarjan ottelumäärät ja pudotuspelien rakenne pysyvät ennallaan.

Vaikka Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen mukaan epidemian valtakunnallinen kasvu on toistaiseksi tasaantunut, tartuntoja todetaan edelleen hyvin runsaasti. Hallitus antoi eduskunnalle lakiesityksen liikkumisvapauden ja lähikontaktien väliaikaisesta rajoittamisesta viime viikolla.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä