Suomi Eu­roo­pan mes­ta­rik­si pyö­rä­suun­nis­tuk­sen se­ka­vies­tis­sä Por­tu­ga­lis­sa

Joukkueessa Antonia Haga, Miika Nurmi ja Teemu Kaksonen. Nuorille neljä viestin EM-hopeaa.

Pyöräsuunnistuksen EM-kilpailuissa Portugalin Louléssa päätöspäivänä kilpailtiin viestit. Aikuisilla kisamuotona oli kolmen hengen sekaviesti, jossa joukkueessa oli yksi nainen ja kaksi miestä.

Suomi starttasi kilpailuun neljällä vahvalla joukkueella ja alkuosuuksilla ykkös- ja kakkosjoukkue vuorotteli viestin kärkipaikkaa. Avausuudella kakkosjoukkueen Antonia Haga toi Suomen värit kärjessä vaihtoon Italian seuratessa vain kahden sekunnin takamatkalla.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä