Suomi en­nä­tys­suu­rel­la yleis­ur­hei­lu­jouk­kueel­la Mün­che­nin EM-ki­soi­hin – Mette Baas ni­met­tiin 400 met­ril­le

Suomi osallistuu yleisurheilun EM-kilpailuihin Münchenissä suurimmalla joukkueella, mitä Suomella on lajin arvokisoissa kotikisojen ulkopuolella ollut. Joukkuetta täydennettiin tiistaina 41 urheilijalla. Münchenissä kilpaillaan 15.-21. elokuuta.

– Edellisissä EM-kilpailuissa Berliinissä 2018 Suomen joukkueessa oli 42 urheilijaa. Nyt joukkueessa tulee olemaan noin 70 urheilijaa ja meillä on vähintään miesten tai naisten lajissa edustus jokaisessa EM-kisojen lajissa, sanoo Suomen Urheiluliiton (SUL) huippu-urheilun valmennuspäällikkö Tuomo Salonen.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä