Koronakaranteeniin asetettu Suomen naisten lentopallomaajoukkue ei osallistu kesällä pelattavaan Euroopan Kultaiseen liigaan. Euroopan lentopalloliitto CEV vapautti Suomen osallistumisvelvoitteesta torstaina.
Naisten piti pelata touko–kesäkuussa Kultaisessa liigassa Ukrainan Zaporizzjassa ja Bulgarian Plovdivissa sekä mahdollisessa lopputurnauksessa Bulgariassa.
– Totta kai on todella harmillista, että emme pääse osallistumaan näissä olosuhteissa tähän hienoon kilpailuun.