Kuva: Markku Ulander / Lehtikuva
Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuso (ps.) on pyytänyt eroa tehtävästään. Juuso kertoo tiedotteessa jäävänsä sairauslomalle.
Valtiovarainministeri, perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra kommentoi asiaa tiedotustilaisuudessa. Purra kertoo Juuson ilmoittaneen asiasta torstaina hänelle ja pääministeri Petteri Orpolle (kok.).
Kyseessä on ministeri Juuson oma päätös, Purra sanoi.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut