Juha Puhtimäen peliura jatkuu Suomen kakkostasolla.
Kuva: Roni Rekomaa / Lehtikuva
Miesten Ykköspesikseen noussut helsinkiläinen Puna-Mustat julkisti huhuissa pyörineen sopimuksen keskiviikkona. PuMu kertoi, että tähtilukkari Juha Puhtimäki, 39, edustaa seuraa 2+1-vuotisella sopimuksella.
Puhtimäki pelasi viime kaudella tamperelaisessa Manse PP:ssä, joka oli Superpesiksessä hopealla. Puhtimäki on valittu vuoden lukkariksi ja vuoden pesäpalloilijaksi kaudella 2019.