Simon Kiri otti kauden ensimmäisen voittonsa pesäpallon naisten suomensarjassa, kun se kukisti hegemoniaottelussa rovaniemeläisen NapaLeidit 1-0 (8-2,1-1).
Kotijoukkue pohjusti avausjakson voittonsa iskemällä kuusi juoksua kahdessa ensimmäisessä vuoroparissa.
Kuten numerot kertovat, oli toinen jakso huomattavasti tasaisempi. Kirin Veera Hirvaskoski nosti kunnarillaan kotijoukkueen tasoihin kolmannessa vuoroparissa.
Kiri loi hyvin kolmostilanteita, joita se hyödynsi vieraitaan paremmin.