Oulunsalon Vasama voitti Simon Kirin 2–0 (11–1, 6–5) maanantaina Oulunsalossa pelatussa pesäpallon naisten suomensarjan rästiottelussa.
Avausjakso oli käytännössä taputeltu toisessa vuoroparissa, jossa kotijoukkue urakoi kuusi juoksua.
– Ennen peliä puhuttiin, että lähdetään muuttamaan kurssia peliasennetta parantamalla, pelinjohtaja Samuel Arola totesi.
– Avausjaksolla oli vielä ongelmia. Sisäpeliä ei saatu pyörimään, ja ulkopelissä sattui räpylävirheitä ja harhaheittoja, Arola jatkoi.