Laura Karhumäki oli Simon Kirin ykköspalkittu.
Kuva: Pekka Aho/arkisto
Simon Kiri otti voiton pesäpallon naisten suomensarjan hegemoniaottelussa, kun se kukisti kotikentällään Napapiirin Pesis-Teamin 2–0 ( 13-3, 5-3).
Voiton myötä Kiri nousi pohjoislohkossa neljänneksi eli pudotuspelipaikalle. Viidentenä majaileva Kempeleen Kiri on pelannut yhden ottelun vähemmän ja on simolaisjoukkueesta pisteen päässä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut