Se oli siinä: Seit­se­män ar­vo­ki­sa­mi­ta­lin Tero Pit­kä­mä­ki päätti lo­pet­taa kei­hään­hei­ton - "Nyt on tyhjä olo"


Tero Pitkämäen pitkä ja menestyksekäs keihäsura päättyi kilpailumielessä 5. kesäkuuta 2018. Knoppitiedoksi jää, että hän heitti Turussa viime vuoden kesäkuussa uransa viimeisen kilpailun ja sijoittui päätöskisassaan viidenneksi tuloksella 82,41.

Pitkämäki ilmoitti tänään päättävänsä kilpauransa. Päätös tuli reilut 16 kuukautta hänen viimeisen kilpailunsa jälkeen.

– Olen heittänyt keihästä koko aikuisikäni ja lapsuusikänikin, joten nyt on tyhjä olo, kun se homma on ohi, Pitkämäki kertoi MTV Uutiset Live -lähetyksessä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä