Sas­ta­mo­lon ko­ti­pe­leis­tä tuli voitto ja tappio, ke­mi­läis­ten pu­do­tus­pe­li­ta­voi­te säilyi elossa: "Mo­nel­la on isot pa­nok­set ja pelejä pe­la­taan ris­tiin"

Kemiläinen Sastamolo pelasi viikonvaihteessa kaksi kotiottelua, joissa Kemi Areenassa vierailivat Josban akatemiajoukkue sekä kuopiolainen Welhot salibandyn miesten Suomisarjassa.

Lauantaina Sastamolo nujersi Josban 6–4. Voitto tuli tarpeeseen ja piti Sastamolon pudotuspeliaikomukset yhä voimissaan, ja samalla vei joukkuetta kauemmas karsintapaikasta. Kahdeksan joukkueen lohkosta neljä jatkaa pudotuspeleihin, sijojen 5.–6. kausi päättyy runkosarjaan ja kaksi viimeistä ovat vaarassa karsiutua sarjasta.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä