Sas­ta­mo­lon kausi päättyi voit­toon ja sar­ja­pai­kan var­mis­ta­mi­seen – ­vii­mei­ses­sä pelissä kaatui Dynamo

Sastamololla oli aihetta juhlaan, kun kausi päättyi sarjapaikan varmistumiseen.
Sastamololla oli aihetta juhlaan, kun kausi päättyi sarjapaikan varmistumiseen.
Kuva: Teemu Kvist / Sastamolo

Sastamolo Kings jatkaa ensi kaudella salibandyn miesten suomisarjassa. Asia varmistui runkosarjan viimeisessä ottelussa, kun kemiläisjoukkue voitti Dynamon Kempeleen Zemppi-areenalla lukemin 4–11 (2–4, 0–3, 2–4).

Sastamolo tarvitsi ottelusta voiton, jonka turvin se nousi sarjataulukossa kahdeksanneksi pisteen erolla Paimion Ruoskaan.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä