Sastamololla oli aihetta juhlaan, kun kausi päättyi sarjapaikan varmistumiseen.
Kuva: Teemu Kvist / Sastamolo
Sastamolo Kings jatkaa ensi kaudella salibandyn miesten suomisarjassa. Asia varmistui runkosarjan viimeisessä ottelussa, kun kemiläisjoukkue voitti Dynamon Kempeleen Zemppi-areenalla lukemin 4–11 (2–4, 0–3, 2–4).
Sastamolo tarvitsi ottelusta voiton, jonka turvin se nousi sarjataulukossa kahdeksanneksi pisteen erolla Paimion Ruoskaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut