Sas­ta­mo­lol­le tappio Tam­pe­reel­la – pää­val­men­ta­ja har­mit­te­li lu­kui­sia hu­kat­tu­ja yli­voi­ma­hyök­käyk­siä

Loppulukemat lauantai-illan kamppailussa Ilvekselle 7–5.

Joose Koivisto ja muu joukkue joutuivat lähtemään Tampereelta tyhjin käsin. Arkistokuva.
Joose Koivisto ja muu joukkue joutuivat lähtemään Tampereelta tyhjin käsin. Arkistokuva.
Kuva: Pekka Aho

Kemin Sastamolo hävisi lauantai-illan kamppailunsa Ilveksekselle miesten salibandyn Suomisarjassa luvuin 7–5 (3–2, 1–1, 3–2).

– Ihan hyvä peli meiltä. Harmittaa, sillä olisimme saaneet monessa muussa pelissä tuolla esityksellä pisteitä, Sastamolon päävalmentaja Jaakko Kvist sanoi.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä