Sas­ta­mo­lol­le kaksi tap­pio­ta sar­ja-avauk­ses­sa

Lauri Myllymäki kuittasi sunnuntain ottelusta yhden maali- ja yhden syöttöpisteen.
Lauri Myllymäki kuittasi sunnuntain ottelusta yhden maali- ja yhden syöttöpisteen.
Kuva: Jouni Porsanger/arkisto

Kemiläinen Sastamolo Kings aloitti kauden salibandyn miesten suomisarjassa kahdella vierastappiolla Turun seudulla. Ruoska voitti lauantaina Turussa 7–5 (1–1, 4–3, 2–1) ja SC Wolves sunnuntaina Paraisilla 10–4 (2–0, 3–2, 5–2).

Molemmat ottelut kulkivat valmentaja Jaakko Kvistin mukaan samaa rataa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä